منتديات ستار اكاديمى 8 الرسميه
عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Gwgt0n1m5651305796
عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Gwgt0n1m5651305796
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شاطر | 

عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
جنون الشوق
عضو جديد
عضو جديد
جنون الشوق

New Page 2

عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا _

مُساهمةموضوع: عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا   عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Emptyالسبت يونيو 06, 2009 4:11 pm

مررررررررررررررررررررررررحباااااااااااااا ياحبايب...

اني جايه ومانصحكم تعرفووووووووووووووون اللي في قلبي على الست هاااانم رولاااااا...الله لايــــسـ.....!!! استغفرالله بس

المهم كلنا يوم الجمعه كنا معسكرين ومخيمين عند الTV وكنا نردد go go go tanooooo طبعاً على اساس انها بتحضر البرايم وعن نفسي كان كل مايجي احد يغني كنت اقول اللي بعدو يارولا....

وهنا كانت الصاعقه والصدمه وهي وبدون مااحس خلص البرايم وانا ماشفت تانيااااا وهنا بدأت عندي الثوره وقامت النار تشعل بقلبي ورميت بالريموت كنترول ارضاً<<<<< قويه صــح

وقررت ماتابع واصلاً انا مقرره من زمان ماتابع من يوم طلعت حبيبتي تانو..!!

المهم اللي حابه اوضحه لكم من موضوعي هو ان جلوسنا كذا ماراح يفيد بشي وكلامنا تجاه تانيا سواءً تعبيرنا عن زعلانا وحزننا لأنها ماحضرت البرايم والمطالبه فيها وكل شي يتعلق في تانو المفروض ينكتب وينرسل على شريط قناة ستار اكاديمي عشان تعرف رولا انو تانيا عندها جمهور ويحبها اتوقع بإصرارنا ومطالبتنا لتانيا على قناة نغم راح نوصل لنتيجه بس لوكتبنا هنا ماراح احد يدري هنا واولهم رولا فبليز طالبوووووووووووو بوجود تانيا على قناة نغم لأن باش شفتو كيف جمهوره بطالب فيه ولما شافت رولا حب الجمهور له رجعت باش عشان تكسب فلوس فلازم احنا نتبع الطريقه نفسهااااا....وسلامتكم...

اتمنى الكل يتجاوب مع اقتراحي,,,,وشاكره للجميع....
cheese
عضو مشارك
عضو مشارك
cheese

New Page 2

مُساهمةموضوع: رد: عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا   عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Emptyالسبت يونيو 06, 2009 4:21 pm

ياااااااااااااااي يا صباح الخير انا من اول ماطلعت تانو وانا اطالب بالشات بحضورها بلأسبوع الأخير من البرنامج ومن دون مبالغة اني عم بدز ولا فوق 30 مسج كل يومين يعني الأسبوع الفات نص معاشي طار وما حطو ألا 10 مسجات من اصل 100 مسج ما ببالغ بالرقم على فكرة ومسجاتي ما عم تطلع وخاصتن امس واليوم عم برسل بكثافة بس ما ضهر ألا كم مسج في وقت عشاء الطلاب اليوم وتفاجأت انهم حطو كم مسج لي لأنو مش العادة لأنو تعودت على التطنيش بس لساتني ببعث يعني لو ماحطوهم المهم شافوهم ومو مشكلة لي ما حطوهم بالشريط المهم انو وصل لهم

XOXO TEAM TANIA
possy_1110
عضو فضى
عضو فضى
possy_1110

New Page 2

مُساهمةموضوع: رد: عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا   عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Emptyالسبت يونيو 06, 2009 4:46 pm

ana kaman 7ab3at le Rola w feh site LBC momken netaleb b rego3 tania zay matalebna elsana ely fatet b rgo3 mirhan w kaman talabna enha tetla3 elacademy w aho 7assal 3o2bal tano ya rab
جنون الشوق
عضو جديد
عضو جديد
جنون الشوق

New Page 2

مُساهمةموضوع: رد: عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا   عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Emptyالأحد يونيو 07, 2009 6:59 am

cheese كتب:
ياااااااااااااااي يا صباح الخير انا من اول ماطلعت تانو وانا اطالب بالشات بحضورها بلأسبوع الأخير من البرنامج ومن دون مبالغة اني عم بدز ولا فوق 30 مسج كل يومين يعني الأسبوع الفات نص معاشي طار وما حطو ألا 10 مسجات من اصل 100 مسج ما ببالغ بالرقم على فكرة ومسجاتي ما عم تطلع وخاصتن امس واليوم عم برسل بكثافة بس ما ضهر ألا كم مسج في وقت عشاء الطلاب اليوم وتفاجأت انهم حطو كم مسج لي لأنو مش العادة لأنو تعودت على التطنيش بس لساتني ببعث يعني لو ماحطوهم المهم شافوهم ومو مشكلة لي ما حطوهم بالشريط المهم انو وصل لهم

XOXO TEAM TANIA

XOXO هلا فيك حبيبتي ايه صح مسجاتك دايماً اشوفهااااا وتفرحني والله بسسسسسس ماعليه لوضغطنااا عليهم راح نوصل لنتيجه واستمري يابعد قلبي...وحياك من جديد
جنون الشوق
عضو جديد
عضو جديد
جنون الشوق

New Page 2

مُساهمةموضوع: رد: عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا   عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Emptyالأحد يونيو 07, 2009 7:05 am

possy_1110 كتب:
ana kaman 7ab3at le Rola w feh site LBC momken netaleb b rego3 tania zay matalebna elsana ely fatet b rgo3 mirhan w kaman talabna enha tetla3 elacademy w aho 7assal 3o2bal tano ya rab

يسلموووووووووووووووو بوسي ياقلبي ويلااااا كلنا مع بعض وراح نوصل ولاوصيكم حبايبي وميرسي مره تانيه..
قلـب تانيا
عضو نشيط
عضو نشيط

New Page 2

مُساهمةموضوع: رد: عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا   عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Emptyالأحد يونيو 07, 2009 7:49 am

انا ارسل ولا يطلع بس بتم ارسل واللحين الاسبوع بيخلص ولا جاابووو تانيااااااااااا

بليز الي يكلم تانيا يقولها تكلم مدام رولا عشان تجيي الاكادمييي

:pale: :pale: :pal
e:
mirnaliban
عضو ذهبى
عضو ذهبى
mirnaliban

New Page 2

الابراج : الجدي
الأبراج الصينية : التِنِّين
تاريخ الميلاد : 01/01/1989

مُساهمةموضوع: رد: عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا   عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Emptyالأحد يونيو 07, 2009 8:02 am

ma fina n2oool eno kilna amal nshof tano hal kam yom belacademy
w nshala akiiid akiid badna nshofa bel final prime w 3al stage kaman w bada tgani kaman!!!!!!!!!!!!
https://staracademy.forum.st/forum.htm
جنون الشوق
عضو جديد
عضو جديد
جنون الشوق

New Page 2

مُساهمةموضوع: رد: عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا   عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Emptyالأحد يونيو 07, 2009 9:44 am

قلب تانيا and ميرناااا الف شكر لمروركم بسسسسسسسس لازم نحاول لأنو بجد مليناااا واحنا نستنى بليزززز حاولو
حياتي تانو
عضو نشيط
عضو نشيط
حياتي تانو

New Page 2

الابراج : الثور
الأبراج الصينية : الديك
تاريخ الميلاد : 16/05/1993
الموقع الموقع : الكويت

مُساهمةموضوع: رد: عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا   عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Emptyالأحد يونيو 07, 2009 11:17 am

لا تستغربين يا تيم تانيا اذا ما حطو مسجاتج بغناة نغم نفس الحالة مثل ما صوت انا لتانيا فوق 300 مسج هذا انا بروحي جذي تخيلي مع الجمهور الباجي و المعجبين و اصدقاء تانوو و اهلها اكيدد راح تكون النسبة كبيرةو لكن بالنهاية انصدمنا ان نسبة تانو 5% يعني هذا شي طبيعي مع ان حرام
عاشقة وردة لبنان
عضو مشارك
عضو مشارك
عاشقة وردة لبنان

New Page 2

مُساهمةموضوع: رد: عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا   عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Emptyالأحد يونيو 07, 2009 11:23 am

تاااانياااااااااااااااا انااا بموتت فيكييي وحياتت الله يوم ما اطلعتييي انا عيطتتت اكثيرر وحتى مروحتيش على المدرسة.................رولااااااااااااااااا بدنااا تانياااا تيجي وتشارك بالبرايم الجاييي عنجد الكل باكا متوقع انها تيجي مفاجئة لميشو على اغنية على البيانوو بس للاسف لع واحنااا بدل المرةةة الللللللللللففف انهاا تيجي
توتا المجنونه
عضو مشارك
عضو مشارك

New Page 2

الابراج : الاسد
الأبراج الصينية : القرد
تاريخ الميلاد : 12/08/1980

مُساهمةموضوع: رد: عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا   عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Emptyالأحد يونيو 07, 2009 11:48 am

بجد بنات انا زعلانه كتير انا كل يوم اقعد ادام التليفزيون واقول ان تانو هتيجى وما بتيجى بجد انا كتير زعلانه انا نفسى اشوفها ده حتى عبد العزيز قبل البرايم كان بيقول انهم ازاى هيقعدوا كده من غير ما يكون فى اى حاجه جديدة يعنى الى معاهم هو وميشو ما يقدروا يخلوا الاكادميه جنه وقال لو كانت تانيا موجوده كانت خلت الواحد فى عالم تانى يعنى هما منهم فيهم بيطلوبوا انها تكون موجوده مش احنا بس بس انا خلاص مش عرفه اعمل ايه نفسى اشوفها وكمان الشوفه فى البرايم دقائق بس انا نفسى اشوفها زى الاول وتكون معانا وقت طويل اطول من الوقت بتاع باش
eman
عضو ذهبى
عضو ذهبى

New Page 2

مُساهمةموضوع: رد: عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا   عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Emptyالأحد يونيو 07, 2009 1:09 pm

أنا صوتت لتانو فوق ال 180 صوت بالتلفون غير اصحابي بالجامعه واهلي وصلنا فوق ال 1000 صوت عشان هيك ما تستغربوا شي ابدا لا من المسجات ولا من التصويت ويا ريت انضل نضغط على رولا لحتى ترجع تانو انا والله والله ما عم تابع بعد ماطلعت تااااانو اشتقنالك موووووووت
جنون الشوق
عضو جديد
عضو جديد
جنون الشوق

New Page 2

مُساهمةموضوع: رد: عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا   عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا Emptyالإثنين يونيو 08, 2009 4:02 am

شاااااااااااكره للجميع المرور ونورتو صفحتي المتواضعه....وفعلاً زي ماقالت ايمــــــــان لازم نضغط على رولااااا لازم واكيد راح نوصل..بليز

عشاااااان نشووووووووف تانيا الكــل يدخل هناااا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1